Wednesday 1 October 2008

爱。。。。

爱是无私的吗?爱真的有这么伟大吗?
曾几何时,我曾经因为爱,觉得人生很美好,很美丽!也曾因为爱觉得人生很痛苦,很残酷,很丑陋!
爱一个人就是要全心全意的付出,但有时单方面的付出是很累的!
一个人的街道,有时真的很寂寞,很孤单!夜深人静的那种心情并不好受。
你孤单吗?寂寞吗?
很多时候我是多么的无助,也很无奈!我一直记得父亲告诉我,无论遇到什么挫折,他一定会在旁默默地支持与鼓励我的。虽然您已经不在了,我一定会记得的!很多时候真的很希望您们一直可以在我身旁爱我,关心我。。。一个人的我真的过得好累!好想你们!

No comments:

What is life? And why should we care? Well to begin with, we are living beings, and that fact distinguishes us from most things in the Universe. Though humans are not the only living things, we are among the few, so understanding the nature of life might be an important step toward understanding ourselves.